ViroSure
Hoe help je mensen in tijden van Corona om veilig te werken en vrienden en familie te ontmoeten? Concept ontwikkeling, branding en user experience design
Hoe help je mensen in tijden van Corona om veilig te werken en vrienden en familie te ontmoeten? Concept ontwikkeling, branding en user experience design
Exxpose heeft als doel om wereld achter prostitutie aan het licht te brengen. Voor ‘Ik ben onbetaalbaar’ ontwikkelden we een campagne waarmee ze hun 50.000
Ontdek samen met 1000 andere jongeren het geheim van de laatste dagen van Jezus op aarde. Speel een escape game als discipel van Jezus:
Weet je te ontkomen aan het Romeinse arrestatieteam?
Een nacht lang speel je als groep het historische verhaal van Pasen.
Blijf je Jezus volgen of ga je mee met de religieuze fundamentalisten?
Ontdek als groep hoe Jezus met Pasen de wereld heeft verandert.
Zo stap je midden in het verhaal van Pasen .Wees niet toeschouwer, maar wees onderdeel! Welke keuzes maken jullie en Waarom? Deze spannende nacht zit je in het paasverhaal, maar daarna zit het paasverhaal ook in jou.
1. why: Kleine winkeltjes verdwijnen uit de binnenstad, en grote ketens nemen Hoe krijg je de charme van de binnenstad terug en help je lokale winkeliers
1. Why: Van jongensdroom naar Lokale brouwerij met een breed assortiment van bieren. Hoe kunnen we onze bieren in de markt zetten? 2. How: Door
1. Why: Gelovigen die de kerk niet meer bezoeken, hoe blaas je hen weer nieuw leven in?Door ze samen te brengen in hun gedeeld verhaal.
Kerkwijzer is een nieuwe start-up waar ervaringen gedeeld worden en kerken gevonden worden.
Voor deze start-up ontwikkelen wij de huisstijl, het ontwerp en het interaction design voor de website en de branding voor de campagnes.
Ontwerp voor cover, basis ontwerp binnenwerk en illustraties voor het magazine Goot500, een tegenhanger van de quote 500.
De campagne zet zuidelijke bewoners van Nederland in beweging om hun huis zo mooi mogelijk te versieren voor kerst. Op de site kunnen de deelnemers hun huis op de kaart zetten en voorzien van foto’s en zo meedingen aan de prijs door stemmen te verzamelen.
In opdracht van Villa Vrede maakten we een campagne om donateurs te werven. Het doel was om millenials in Utrecht bewust te maken van de mogelijkheden die ze hebben om Villa Vrede open te houden en daarmee ongedocumenteerde vluchtelingen te helpen.