Hoe werf je donateurs voor vluchtelingen?

In opdracht van Villa Vrede maakten we een campagne om donateurs te werven. Het doel was om millenials in Utrecht bewust te maken van de mogelijkheden die ze hebben om Villa Vrede open te houden en daarmee ongedocumenteerde vluchtelingen te helpen.

‘Utrechters, we kunnen WEL iets doen’ werd het uitgangspunt voor deze campagne die opgebouwd werd vanuit een video, met een donatie-link in de video naar een donatie pagina waar periodieke betalingen gedaan kunnen worden.

Het concept: 200 mensen vinden die 5,- per maand doneren, wat hetzelfde is als 1 keer een speciaal biertje of 2 keer een cappuccino laten staan.

Voor de sound-design vroegen we AMP Amsterdam en de voice-over kwam van 3FM dj Wijnand Speelman.

De productie en script werd gedaan door Hester Hogendoorn.

Gerelateerd

ViroSure

ViroSure

Hoe help je mensen in tijden van Corona om veilig te werken en vrienden en familie te ontmoeten? Concept ontwikkeling, branding en user experience design

Lees verder

maak het waar

met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Campagnes

Bezoekadres

Wil je worden opgemerkt?

Neem contact op