
ViroSure
Hoe help je mensen in tijden van Corona om veilig te werken en vrienden en familie te ontmoeten? Concept ontwikkeling, branding en user experience design
Hoe help je mensen in tijden van Corona om veilig te werken en vrienden en familie te ontmoeten? Concept ontwikkeling, branding en user experience design
Exxpose heeft als doel om wereld achter prostitutie aan het licht te brengen. Voor ‘Ik ben onbetaalbaar’ ontwikkelden we een campagne waarmee ze hun 50.000
1. why: Kleine winkeltjes verdwijnen uit de binnenstad, en grote ketens nemen Hoe krijg je de charme van de binnenstad terug en help je lokale winkeliers
1. Why: Van jongensdroom naar Lokale brouwerij met een breed assortiment van bieren. Hoe kunnen we onze bieren in de markt zetten? 2. How: Door
1. Why: Gelovigen die de kerk niet meer bezoeken, hoe blaas je hen weer nieuw leven in?Door ze samen te brengen in hun gedeeld verhaal.
Voor Cultuurbron.nl kwam het verzoek binnen om een huisstijl, logo en website te ontwikkelen. We startten met het omschrijven van het werkveld en heb daarbij
Kerkwijzer is een nieuwe start-up waar ervaringen gedeeld worden en kerken gevonden worden.
Voor deze start-up ontwikkelen wij de huisstijl, het ontwerp en het interaction design voor de website en de branding voor de campagnes.
Voor Umoja Nederland ontwikkelden wij de branding, de boeken en de website. Umoja zocht een logo waarin de slogan net zoveel aandacht krijgt als de merknaam. De merknaam verbeeldt de centrale plek die de kerk in de buurt wil innemen. De kadrering van het geheel visualiseert de beweging van de kerk naar buiten.