Boerenbond

In opdracht van Boerenbond/reclamebureau Link maakten we de actie-site hetgezelligstehuisvanhetzuiden.nl.

De campagne zet zuidelijke bewoners van Nederland in beweging om hun huis zo mooi mogelijk te versieren voor kerst. Op de site kunnen de deelnemers hun huis op de kaart zetten en voorzien van foto’s en zo meedingen aan de prijs door stemmen te verzamelen.
De uitdaging bij dit project was om een snappy, snelle website te bouwen die zowel op mobiel als desktop goed werken waarbij ook vanaf de site makkelijk foto’s geupload konden worden. Deelnemers moesten in één flow kunnen aanmelden, social media delen en huis op de kaart zetten.

Voor dit project verzorgde Kitemedia het interaction en het webdesign.
Agilistic verzorgde de ontwikkeling van de front-end en (Angular) en de back-end (een REST API o.b.v. WebApi 2).

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Gerelateerd

ViroSure

ViroSure

Hoe help je mensen in tijden van Corona om veilig te werken en vrienden en familie te ontmoeten? Concept ontwikkeling, branding en user experience design

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Wil je een partij die strategisch meedenkt hoe je impact kunt gaan maken?

WE ZIJN ER OM IMPACT TE MAKEN

ONZE VERBEELDINGSKRACHT ZETTEN WE GRAAG IN VOOR ONDERNEMERS MET EEN GOED VERHAAL.

NEEM CONTACT OP MET ONS OM ERACHTER TE KOMEN HOE JE KUNT WORDEN OPGEMERKT!