Ik ben onbetaalbaar
Exxpose heeft als doel om wereld achter prostitutie aan het licht te brengen. Voor ‘Ik ben onbetaalbaar’ ontwikkelden we een campagne waarmee ze hun 50.000
Exxpose heeft als doel om wereld achter prostitutie aan het licht te brengen. Voor ‘Ik ben onbetaalbaar’ ontwikkelden we een campagne waarmee ze hun 50.000
1. Why: Gelovigen die de kerk niet meer bezoeken, hoe blaas je hen weer nieuw leven in?Door ze samen te brengen in hun gedeeld verhaal.
Kerkwijzer is een nieuwe start-up waar ervaringen gedeeld worden en kerken gevonden worden.
Voor deze start-up ontwikkelen wij de huisstijl, het ontwerp en het interaction design voor de website en de branding voor de campagnes.
Voor Umoja Nederland ontwikkelden wij de branding, de boeken en de website. Umoja zocht een logo waarin de slogan net zoveel aandacht krijgt als de merknaam. De merknaam verbeeldt de centrale plek die de kerk in de buurt wil innemen. De kadrering van het geheel visualiseert de beweging van de kerk naar buiten.
Ontwerp voor cover, basis ontwerp binnenwerk en illustraties voor het magazine Goot500, een tegenhanger van de quote 500.
De campagne zet zuidelijke bewoners van Nederland in beweging om hun huis zo mooi mogelijk te versieren voor kerst. Op de site kunnen de deelnemers hun huis op de kaart zetten en voorzien van foto’s en zo meedingen aan de prijs door stemmen te verzamelen.