Cultuurbron.nl

Voor Cultuurbron.nl kwam het verzoek binnen om een huisstijl, logo en website te ontwikkelen. We startten met het omschrijven van het werkveld en heb daarbij meerdere logo’s ontworpen. In de 2e fase hebben we een extra logo ontwikkeld en deze verder ontworpen tot een definitief logo wat ook mogelijkheden gaf voor het verder uitwerken van de huisstijl:

De onderkant van het logo kan uitgeknipt worden om zo een verzamelteken te vormen. Dit geeft het brede scala aan werkvelden weer die cultuurbron voor rekening neemt.

Naast het ontwikkelen van visitekaartjes, briefpapier en een emailfooter, werd de volgende fase het ontwikkelen van een site.

De cirkel  biedt de mogelijkheid om alle werkvelden in 1 visueel aantrekkelijke manier te tonen. De grote hoeveelheid aan opdrachten en verschillende functie per opdrachtgever hebben we overzichtelijke gemaakt in een portfolio waarbij op taak gefilterd kan worden, om zo inzicht te geven per werkveld:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Gerelateerd

ViroSure

ViroSure

Hoe help je mensen in tijden van Corona om veilig te werken en vrienden en familie te ontmoeten? Concept ontwikkeling, branding en user experience design

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Wil je een partij die strategisch meedenkt hoe je impact kunt gaan maken?

WE ZIJN ER OM IMPACT TE MAKEN

ONZE VERBEELDINGSKRACHT ZETTEN WE GRAAG IN VOOR ONDERNEMERS MET EEN GOED VERHAAL.

NEEM CONTACT OP MET ONS OM ERACHTER TE KOMEN HOE JE KUNT WORDEN OPGEMERKT!