Een billboard die doet wat hij zegt
[youtube video=”FWwii1dX4v8″ width=”100%” height=”400px”]
[youtube video=”FWwii1dX4v8″ width=”100%” height=”400px”]
Hoe laat je de openbare ruimte en de reclame uiting samensmelten? Dit mooie voorbeeld van een ad in de metro van Stockholm laat zien hoe
Wat zijn de Big Bang Beans? Een nieuwe wonderboon waarvan je spontaan meer vet gaat verbranden? Als voedingskundige wekte deze kleurige geanimeerde poster mijn interesse.
Hoe LG een creatief idee in hun marketing concept opnam voor de commercial: ‘Steady feathers’.
Het aantal views van een facebook page wordt door facebook drastisch teruggebracht. Miischien heb je het al een tijdje gemerkt, het lukt niet meer om
Deze fitness game zorgt ervoor dat je moet rennen voor je leven. Hoe google glass een beangstigende toepassing krijgt: De volgende keer als je iemand
[youtube video=”8L_bvWF2iK8″ width=”100%” height=”550px”] Chuck Norris beats JCVD with his Christmas tree.
Onder het motto: “Sometimes you need to change the outside, to get people to discover the inside”, hield Lidl de Zweedse foodies voor de gek.
Hier een mooi voorbeeld van interactief adverteren in de openbare ruimte. Een briljante reclamecampagne met als doel mensen te herinneren aan het wonder dat vliegen
Honda verrast het oog met deze reclame. ‘Maak het onmogelijke mogelijk’ [youtube video=”UelJZG_bF98″ width=”100%” height=”400px”] Ben je benieuwd naar de making of? [youtube video=”ejXgE480R1I” width=”100%”