Interactieve reclame: Haar & Metro

Hoe laat je de openbare ruimte en de reclame uiting samensmelten?

Dit mooie voorbeeld van een ad in de metro van Stockholm laat zien hoe de magie van interactieve reclame de blikken steelt.

[vimeo id=”87648696″ width=”100%” height=”480″]

Gerelateerd

De Samenwerkcoach - Johan Slagboom

De Samenwerkcoach

‘Wij voelden ons ontzorgd’ Johan Slagboom Ook in deze opdracht voor branding voor De samenwerkcoach hebben we de samenwerking met Kitemedia als zeer prettig ervaren.

Lees verder
Gerko Tempelman - Stroom Amsterdam

Stroom Amsterdam

‘Vanaf moment één voelden we ons serieus genomen en in goede handen.’ Gerko Tempelman Kitemedia heeft Stroom Amsterdam voortreffelijk geholpen met het ontwikkelen van een

Lees verder

maak het waar

met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Campagnes

Bezoekadres

Wil je worden opgemerkt?

Neem contact op