Willemijn de Jong

Organisaties willen dat onrecht stopt, gedrag verandert, of iedereen weet van een fantastisch idee. Ik ben graag hun megafoon. En met effect – let op mijn woorden ;-).

Ik voer sinds zo’n zes jaar succesvolle campagnes voor belangrijke veranderingen in de maatschappij, maar ook verschillende online en offline marketing- of merkcampagnes.

Door mijn achtergrond en ervaring in de communicatie, marketing én journalistiek, adviseer ik graag welke content het best antwoord is op de vraag van een organisatie. Ik vind het fantastisch om hiervoor passende teksten te schrijven. Of het nu om een productomschrijving gaat of een diepte-interview, voor non-profit of commercieel – ik ben van alle markten thuis.

Kom net als Willemijn de Jong ons team versterken

Klant

Gerelateerd

ik ben onbetaalbaar

Ik ben onbetaalbaar

Exxpose heeft als doel om wereld achter prostitutie aan het licht te brengen. Voor ‘Ik ben onbetaalbaar’ ontwikkelden we een campagne waarmee ze hun 50.000

Lees verder
Roald Schaap - oprichter

Roald Schaap

“Mooie dingen maken die nóg mooiere dingen in beweging zetten, daar mag je me altijd voor wakker maken” Met meer dan twintig jaar ervaring op

Lees verder

Diff Digital

Voor Diff Digital, een software development buro uit Belgie ontwikkelden we de branding, waar de ambigram het hoofdbestanddeel vormt.

Lees verder
cultuurbron logo

Cultuurbron.nl

Voor Cultuurbron.nl kwam het verzoek binnen om een huisstijl, logo en website te ontwikkelen. We startten met het omschrijven van het werkveld en heb daarbij

Lees verder
Kerkwijzer

Hoe maak je een ‘airbnb voor kerken’?

Kerkwijzer is een nieuwe start-up waar ervaringen gedeeld worden en kerken gevonden worden.
Voor deze start-up ontwikkelen wij de huisstijl, het ontwerp en het interaction design voor de website en de branding voor de campagnes.

Lees verder
ViroSure

ViroSure

Hoe help je mensen in tijden van Corona om veilig te werken en vrienden en familie te ontmoeten? Concept ontwikkeling, branding en user experience design

Lees verder

Hoe werf je donateurs voor vluchtelingen?

In opdracht van Villa Vrede maakten we een campagne om donateurs te werven. Het doel was om millenials in Utrecht bewust te maken van de mogelijkheden die ze hebben om Villa Vrede open te houden en daarmee ongedocumenteerde vluchtelingen te helpen.

Lees verder
Winkles - weet waar je koopt

Winkles

1. why: Kleine winkeltjes verdwijnen uit de binnenstad, en grote ketens nemen Hoe krijg je de charme van de binnenstad terug en help je lokale winkeliers

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Ook je missie waar maken?

Neem contact op