Willemijn de Jong

Organisaties willen dat onrecht stopt, gedrag verandert, of iedereen weet van een fantastisch idee. Ik ben graag hun megafoon. En met effect – let op mijn woorden ;-).

Ik voer sinds zo’n zes jaar succesvolle campagnes voor belangrijke veranderingen in de maatschappij, maar ook verschillende online en offline marketing- of merkcampagnes.

Door mijn achtergrond en ervaring in de communicatie, marketing én journalistiek, adviseer ik graag welke content het best antwoord is op de vraag van een organisatie. Ik vind het fantastisch om hiervoor passende teksten te schrijven. Of het nu om een productomschrijving gaat of een diepte-interview, voor non-profit of commercieel – ik ben van alle markten thuis.

Kom net als Willemijn de Jong ons team versterken

Klant

Gerelateerd

PaasChallenge

Escape game ‘Paas Challenge’

Ontdek samen met 1000 andere jongeren het geheim van de laatste dagen van Jezus op aarde. Speel een escape game als discipel van Jezus:

Weet je te ontkomen aan het Romeinse arrestatieteam?

Een nacht lang speel je als groep het historische verhaal van Pasen.

Blijf je Jezus volgen of ga je mee met de religieuze fundamentalisten?

Ontdek als groep hoe Jezus met Pasen de wereld heeft verandert.

Zo stap je midden in het verhaal van Pasen .Wees niet toeschouwer, maar wees onderdeel! Welke keuzes maken jullie en Waarom? Deze spannende nacht zit je in het paasverhaal, maar daarna zit het paasverhaal ook in jou.

Lees verder

Diff Digital

Voor Diff Digital, een software development buro uit Belgie ontwikkelden we de branding, waar de ambigram het hoofdbestanddeel vormt.

Lees verder
cultuurbron logo

Cultuurbron.nl

Voor Cultuurbron.nl kwam het verzoek binnen om een huisstijl, logo en website te ontwikkelen. We startten met het omschrijven van het werkveld en heb daarbij

Lees verder
Roald Schaap - oprichter

Roald Schaap

“Mooie dingen maken die nóg mooiere dingen in beweging zetten, daar mag je me altijd voor wakker maken” Met meer dan twintig jaar ervaring op

Lees verder

Umoja

Voor Umoja Nederland ontwikkelden wij de branding, de boeken en de website. Umoja zocht een logo waarin de slogan net zoveel aandacht krijgt als de merknaam. De merknaam verbeeldt de centrale plek die de kerk in de buurt wil innemen. De kadrering van het geheel visualiseert de beweging van de kerk naar buiten.

Lees verder
Winkles - weet waar je koopt

Winkles

1. why: Kleine winkeltjes verdwijnen uit de binnenstad, en grote ketens nemen Hoe krijg je de charme van de binnenstad terug en help je lokale winkeliers

Lees verder

Sam Kiers

I have helped multilateral, government, and non-profit organizations in Europe, The Gulf Region, and South East Asia communicate with clarity and grow their business. My

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Ook je missie waar maken?

Neem contact op