Willemijn de Jong

Organisaties willen dat onrecht stopt, gedrag verandert, of iedereen weet van een fantastisch idee. Ik ben graag hun megafoon. En met effect – let op mijn woorden ;-).

Ik voer sinds zo’n zes jaar succesvolle campagnes voor belangrijke veranderingen in de maatschappij, maar ook verschillende online en offline marketing- of merkcampagnes.

Door mijn achtergrond en ervaring in de communicatie, marketing én journalistiek, adviseer ik graag welke content het best antwoord is op de vraag van een organisatie. Ik vind het fantastisch om hiervoor passende teksten te schrijven. Of het nu om een productomschrijving gaat of een diepte-interview, voor non-profit of commercieel – ik ben van alle markten thuis.

Kom net als Willemijn de Jong ons team versterken

Klant

Gerelateerd

hemelhoog logo

Hemelhoog

Campagne, marketing en social media voor lancering nieuwe liedboek. Plus ontwerp van logo, flyer, boekomslag plus bouw website voor Hemelhoog.

Lees verder

Hoe werf je donateurs voor vluchtelingen?

In opdracht van Villa Vrede maakten we een campagne om donateurs te werven. Het doel was om millenials in Utrecht bewust te maken van de mogelijkheden die ze hebben om Villa Vrede open te houden en daarmee ongedocumenteerde vluchtelingen te helpen.

Lees verder
PaasChallenge

Escape game ‘Paas Challenge’

Ontdek samen met 1000 andere jongeren het geheim van de laatste dagen van Jezus op aarde. Speel een escape game als discipel van Jezus:

Weet je te ontkomen aan het Romeinse arrestatieteam?

Een nacht lang speel je als groep het historische verhaal van Pasen.

Blijf je Jezus volgen of ga je mee met de religieuze fundamentalisten?

Ontdek als groep hoe Jezus met Pasen de wereld heeft verandert.

Zo stap je midden in het verhaal van Pasen .Wees niet toeschouwer, maar wees onderdeel! Welke keuzes maken jullie en Waarom? Deze spannende nacht zit je in het paasverhaal, maar daarna zit het paasverhaal ook in jou.

Lees verder
ik ben onbetaalbaar

Ik ben onbetaalbaar

Exxpose heeft als doel om wereld achter prostitutie aan het licht te brengen. Voor ‘Ik ben onbetaalbaar’ ontwikkelden we een campagne waarmee ze hun 50.000

Lees verder

Diff Digital

Voor Diff Digital, een software development buro uit Belgie ontwikkelden we de branding, waar de ambigram het hoofdbestanddeel vormt.

Lees verder

Boerenbond

De campagne zet zuidelijke bewoners van Nederland in beweging om hun huis zo mooi mogelijk te versieren voor kerst. Op de site kunnen de deelnemers hun huis op de kaart zetten en voorzien van foto’s en zo meedingen aan de prijs door stemmen te verzamelen.

Lees verder

Umoja

Voor Umoja Nederland ontwikkelden wij de branding, de boeken en de website. Umoja zocht een logo waarin de slogan net zoveel aandacht krijgt als de merknaam. De merknaam verbeeldt de centrale plek die de kerk in de buurt wil innemen. De kadrering van het geheel visualiseert de beweging van de kerk naar buiten.

Lees verder
cultuurbron logo

Cultuurbron.nl

Voor Cultuurbron.nl kwam het verzoek binnen om een huisstijl, logo en website te ontwikkelen. We startten met het omschrijven van het werkveld en heb daarbij

Lees verder

Rene Voorberg

René Voorberg van De Beelddenkers maakt websites en webshops graag (nog) beter. René vindt het gaaf wanneer ondernemers zien dat hun investering in een webshop

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Ook je missie waar maken?

Neem contact op