Sam Kiers

I have helped multilateral, government, and non-profit organizations in Europe, The Gulf Region, and South East Asia communicate with clarity and grow their business. My experience enables me to trace the strengths and weaknesses of content and to build and implement improvement together with your team.

Kom net als Sam Kiers ons team versterken

Klant

Gerelateerd

hemelhoog logo

Hemelhoog

Campagne, marketing en social media voor lancering nieuwe liedboek. Plus ontwerp van logo, flyer, boekomslag plus bouw website voor Hemelhoog.

Lees verder

Nachtzon Media

Nachtzon Media kwam bij ons met een heel leuk verzoek. Een site ontwerpen die geen blokken met info heeft. Het moest organisch worden, een verhaal vertellen en vooral bewegen!

Lees verder
ik ben onbetaalbaar

Ik ben onbetaalbaar

Exxpose heeft als doel om wereld achter prostitutie aan het licht te brengen. Voor ‘Ik ben onbetaalbaar’ ontwikkelden we een campagne waarmee ze hun 50.000

Lees verder
Kerkwijzer

Hoe maak je een ‘airbnb voor kerken’?

Kerkwijzer is een nieuwe start-up waar ervaringen gedeeld worden en kerken gevonden worden.
Voor deze start-up ontwikkelen wij de huisstijl, het ontwerp en het interaction design voor de website en de branding voor de campagnes.

Lees verder
PaasChallenge

Escape game ‘Paas Challenge’

Ontdek samen met 1000 andere jongeren het geheim van de laatste dagen van Jezus op aarde. Speel een escape game als discipel van Jezus:

Weet je te ontkomen aan het Romeinse arrestatieteam?

Een nacht lang speel je als groep het historische verhaal van Pasen.

Blijf je Jezus volgen of ga je mee met de religieuze fundamentalisten?

Ontdek als groep hoe Jezus met Pasen de wereld heeft verandert.

Zo stap je midden in het verhaal van Pasen .Wees niet toeschouwer, maar wees onderdeel! Welke keuzes maken jullie en Waarom? Deze spannende nacht zit je in het paasverhaal, maar daarna zit het paasverhaal ook in jou.

Lees verder

Umoja

Voor Umoja Nederland ontwikkelden wij de branding, de boeken en de website. Umoja zocht een logo waarin de slogan net zoveel aandacht krijgt als de merknaam. De merknaam verbeeldt de centrale plek die de kerk in de buurt wil innemen. De kadrering van het geheel visualiseert de beweging van de kerk naar buiten.

Lees verder

Diff Digital

Voor Diff Digital, een software development buro uit Belgie ontwikkelden we de branding, waar de ambigram het hoofdbestanddeel vormt.

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Ook je missie waar maken?

Neem contact op