Inez Lock

‘Door goede vragen kreeg ik helder voor ogen wat ik ten diepste wilde’

Inez Lock

Ik wilde mijn afspraak om te sparren over een website voor mijn nieuwe onderneming bijna afzeggen. Ik wist niet meer wat ik wilde. Ik voelde me diep ongelukkig over mijn plannen en voelde alles mat en grijs:

‘Sorry, maar om eerlijk te zijn weet ik niet meer of ik überhaupt wel een website wil en wat daar op moet komen te staan.’
‘OK, zou je dan even willen brainstormen?’.

Ik dacht baat het niet, dan schaadt het niet en verwachtte er niet al te veel van. Ik had al zoveel gebrainstormd. Maar al snel merkte ik dat mijn vuur begon op te laaien. In mijn contact met Kitemedia stelden ze goede vragen en binnen een mum van tijd had ik helder voor ogen en durfde ik te zeggen wat ik ten diepste wilde. Ook confronterend, want dat is niet de ‘veilige’ weg.

‘Ze luisteren en spiegelen zonder oordeel en dat is veilig en aanmoedigend.’

Inez Lock

Ga net als 'Inez Lock' je missie waarmaken

Klant

Gerelateerd

ik ben onbetaalbaar

Ik ben onbetaalbaar

Exxpose heeft als doel om wereld achter prostitutie aan het licht te brengen. Voor ‘Ik ben onbetaalbaar’ ontwikkelden we een campagne waarmee ze hun 50.000

Lees verder
PaasChallenge

Escape game ‘Paas Challenge’

Ontdek samen met 1000 andere jongeren het geheim van de laatste dagen van Jezus op aarde. Speel een escape game als discipel van Jezus:

Weet je te ontkomen aan het Romeinse arrestatieteam?

Een nacht lang speel je als groep het historische verhaal van Pasen.

Blijf je Jezus volgen of ga je mee met de religieuze fundamentalisten?

Ontdek als groep hoe Jezus met Pasen de wereld heeft verandert.

Zo stap je midden in het verhaal van Pasen .Wees niet toeschouwer, maar wees onderdeel! Welke keuzes maken jullie en Waarom? Deze spannende nacht zit je in het paasverhaal, maar daarna zit het paasverhaal ook in jou.

Lees verder
Winkles - weet waar je koopt

Winkles

1. why: Kleine winkeltjes verdwijnen uit de binnenstad, en grote ketens nemen Hoe krijg je de charme van de binnenstad terug en help je lokale winkeliers

Lees verder

Boerenbond

De campagne zet zuidelijke bewoners van Nederland in beweging om hun huis zo mooi mogelijk te versieren voor kerst. Op de site kunnen de deelnemers hun huis op de kaart zetten en voorzien van foto’s en zo meedingen aan de prijs door stemmen te verzamelen.

Lees verder

Hoe werf je donateurs voor vluchtelingen?

In opdracht van Villa Vrede maakten we een campagne om donateurs te werven. Het doel was om millenials in Utrecht bewust te maken van de mogelijkheden die ze hebben om Villa Vrede open te houden en daarmee ongedocumenteerde vluchtelingen te helpen.

Lees verder
De Samenwerkcoach - Johan Slagboom

De Samenwerkcoach

‘Wij voelden ons ontzorgd’ Johan Slagboom Ook in deze opdracht voor branding voor De samenwerkcoach hebben we de samenwerking met Kitemedia als zeer prettig ervaren.

Lees verder
Gerko Tempelman - Stroom Amsterdam

Stroom Amsterdam

‘Vanaf moment één voelden we ons serieus genomen en in goede handen.’ Gerko Tempelman Kitemedia heeft Stroom Amsterdam voortreffelijk geholpen met het ontwikkelen van een

Lees verder
ViroSure

ViroSure

Hoe help je mensen in tijden van Corona om veilig te werken en vrienden en familie te ontmoeten? Concept ontwikkeling, branding en user experience design

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Ook je missie waar maken?

WE ZIJN ER OM PRECIES DAT TE DOEN

DE MISSIE IS HET BELANGRIJKSTE VAN JE ORGANISATIE. EN TOCH BEN JE 80% VAN DE TIJD BEZIG MT RANDZAKEN?

NEEM CONTACT OP MET ONS OM ERACHTER TE KOMEN HOE JE JE VERHAAL (WEER) SCHERP KRIJGT EN OPGEMERKT WORDT DOOR JE DOELGROEP.