Social media: Omdenken

Bagels & Beans gebruikt slechte recensie in zijn voordeel

Hoe reageer je op een slechte recensie?

1. Een vernietigende recensie voor je restaurant is altijd schrikken. En vooral als daar op social media veel over wordt gepraat. Bagels & Beans kreeg vorige week de volgende tweesterrenontbijtrecensie van Het Parool voor zijn kiezen:

VdUCHBV

2. In plaats van bij de pakken neer te zitten, werd van de nood een deugd gemaakt met deze slimme actie:

TaAnEYh

3. Inclusief grappig actiebeeld:

4. En de actie was een succes: tientallen recensies en positieve reacties stroomden binnen:

ezQ3jGP

5zVkkof

Afkomstig van Parool.nl en debestesocialmedia.nl.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Gerelateerd

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Wil je worden opgemerkt ?

Neem contact op