Rene Voorberg

René Voorberg van De Beelddenkers maakt websites en webshops graag (nog) beter. René vindt het gaaf wanneer ondernemers zien dat hun investering in een webshop of website zwaar rendeert. Zijn motto is dat dingen mooi kunnen zijn, maar vooral goed moeten werken om marketingdoelen te halen. Denk daarbij aan (meer) verkoop of een grotere naamsbekendheid.

De Beelddenkers en Kitemedia bundelen hun krachten om samen mooie projecten aan te pakken.

Kom net als Rene Voorberg ons team versterken

Klant

Gerelateerd

Willemijn de Jong

Organisaties willen dat onrecht stopt, gedrag verandert, of iedereen weet van een fantastisch idee. Ik ben graag hun megafoon. En met effect – let op

Lees verder
cultuurbron logo

Cultuurbron.nl

Voor Cultuurbron.nl kwam het verzoek binnen om een huisstijl, logo en website te ontwikkelen. We startten met het omschrijven van het werkveld en heb daarbij

Lees verder
hemelhoog logo

Hemelhoog

Campagne, marketing en social media voor lancering nieuwe liedboek. Plus ontwerp van logo, flyer, boekomslag plus bouw website voor Hemelhoog.

Lees verder

Boerenbond

De campagne zet zuidelijke bewoners van Nederland in beweging om hun huis zo mooi mogelijk te versieren voor kerst. Op de site kunnen de deelnemers hun huis op de kaart zetten en voorzien van foto’s en zo meedingen aan de prijs door stemmen te verzamelen.

Lees verder
Roald Schaap - oprichter

Roald Schaap

“Mooie dingen maken die nóg mooiere dingen in beweging zetten, daar mag je me altijd voor wakker maken” Met meer dan twintig jaar ervaring op

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Ook je missie waar maken?

Neem contact op