Rene Voorberg

René Voorberg van De Beelddenkers maakt websites en webshops graag (nog) beter. René vindt het gaaf wanneer ondernemers zien dat hun investering in een webshop of website zwaar rendeert. Zijn motto is dat dingen mooi kunnen zijn, maar vooral goed moeten werken om marketingdoelen te halen. Denk daarbij aan (meer) verkoop of een grotere naamsbekendheid.

De Beelddenkers en Kitemedia bundelen hun krachten om samen mooie projecten aan te pakken.

Kom net als Rene Voorberg ons team versterken

Klant

Gerelateerd

PaasChallenge

Escape game ‘Paas Challenge’

Ontdek samen met 1000 andere jongeren het geheim van de laatste dagen van Jezus op aarde. Speel een escape game als discipel van Jezus:

Weet je te ontkomen aan het Romeinse arrestatieteam?

Een nacht lang speel je als groep het historische verhaal van Pasen.

Blijf je Jezus volgen of ga je mee met de religieuze fundamentalisten?

Ontdek als groep hoe Jezus met Pasen de wereld heeft verandert.

Zo stap je midden in het verhaal van Pasen .Wees niet toeschouwer, maar wees onderdeel! Welke keuzes maken jullie en Waarom? Deze spannende nacht zit je in het paasverhaal, maar daarna zit het paasverhaal ook in jou.

Lees verder

Sam Kiers

I have helped multilateral, government, and non-profit organizations in Europe, The Gulf Region, and South East Asia communicate with clarity and grow their business. My

Lees verder

Jazz Lux

Jazz Lux is student Crossmedia aan het Grafisch Lyceum Utrecht. Als stagair houdt hij zich bezig met webdevelopment voor De Beelddenkers. In zijn vrije tijd

Lees verder

Boerenbond

De campagne zet zuidelijke bewoners van Nederland in beweging om hun huis zo mooi mogelijk te versieren voor kerst. Op de site kunnen de deelnemers hun huis op de kaart zetten en voorzien van foto’s en zo meedingen aan de prijs door stemmen te verzamelen.

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Ook je missie waar maken?

WE ZIJN ER OM PRECIES DAT TE DOEN

DE MISSIE IS HET BELANGRIJKSTE VAN JE ORGANISATIE. EN TOCH BEN JE 80% VAN DE TIJD BEZIG MT RANDZAKEN?

NEEM CONTACT OP MET ONS OM ERACHTER TE KOMEN HOE JE JE VERHAAL (WEER) SCHERP KRIJGT EN OPGEMERKT WORDT DOOR JE DOELGROEP.