Naomi Meijdam

Naomi is derdejaars student Grafische Vormgeving van het Grafisch Lyceum Utrecht. Ze is erg gemotiveerd en gepassioneerd op het gebied van ontwerp en is ook in haar vrije tijd veel bezig met de laatste trends op het gebied van mode, en grafisch design. Trends veranderen met de tijd, en ze vindt het erg leuk om hier een eigen unieke draai aan te geven, en haar visie daarin te delen met anderen.

Naomi houdt zich bij Kitemedia o.a. bezig met branding, social media en ontwerp en daarnaast is ze actief betrokken bij onze startup Ethics.Clothing

Kom net als Naomi Meijdam ons team versterken

Klant

Gerelateerd

Umoja

Voor Umoja Nederland ontwikkelden wij de branding, de boeken en de website. Umoja zocht een logo waarin de slogan net zoveel aandacht krijgt als de merknaam. De merknaam verbeeldt de centrale plek die de kerk in de buurt wil innemen. De kadrering van het geheel visualiseert de beweging van de kerk naar buiten.

Lees verder

Rene Voorberg

René Voorberg van De Beelddenkers maakt websites en webshops graag (nog) beter. René vindt het gaaf wanneer ondernemers zien dat hun investering in een webshop

Lees verder
PaasChallenge

Escape game ‘Paas Challenge’

Ontdek samen met 1000 andere jongeren het geheim van de laatste dagen van Jezus op aarde. Speel een escape game als discipel van Jezus:

Weet je te ontkomen aan het Romeinse arrestatieteam?

Een nacht lang speel je als groep het historische verhaal van Pasen.

Blijf je Jezus volgen of ga je mee met de religieuze fundamentalisten?

Ontdek als groep hoe Jezus met Pasen de wereld heeft verandert.

Zo stap je midden in het verhaal van Pasen .Wees niet toeschouwer, maar wees onderdeel! Welke keuzes maken jullie en Waarom? Deze spannende nacht zit je in het paasverhaal, maar daarna zit het paasverhaal ook in jou.

Lees verder

Boerenbond

De campagne zet zuidelijke bewoners van Nederland in beweging om hun huis zo mooi mogelijk te versieren voor kerst. Op de site kunnen de deelnemers hun huis op de kaart zetten en voorzien van foto’s en zo meedingen aan de prijs door stemmen te verzamelen.

Lees verder
ik ben onbetaalbaar

Ik ben onbetaalbaar

Exxpose heeft als doel om wereld achter prostitutie aan het licht te brengen. Voor ‘Ik ben onbetaalbaar’ ontwikkelden we een campagne waarmee ze hun 50.000

Lees verder

Jazz Lux

Jazz Lux is student Crossmedia aan het Grafisch Lyceum Utrecht. Als stagair houdt hij zich bezig met webdevelopment voor De Beelddenkers. In zijn vrije tijd

Lees verder

Diff Digital

Voor Diff Digital, een software development buro uit Belgie ontwikkelden we de branding, waar de ambigram het hoofdbestanddeel vormt.

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Ook je missie waar maken?

Neem contact op