Naomi Meijdam

Naomi is derdejaars student Grafische Vormgeving van het Grafisch Lyceum Utrecht. Ze is erg gemotiveerd en gepassioneerd op het gebied van ontwerp en is ook in haar vrije tijd veel bezig met de laatste trends op het gebied van mode, en grafisch design. Trends veranderen met de tijd, en ze vindt het erg leuk om hier een eigen unieke draai aan te geven, en haar visie daarin te delen met anderen.

Naomi houdt zich bij Kitemedia o.a. bezig met branding, social media en ontwerp en daarnaast is ze actief betrokken bij onze startup Ethics.Clothing

Kom net als Naomi Meijdam ons team versterken

Klant

Gerelateerd

Willemijn de Jong

Organisaties willen dat onrecht stopt, gedrag verandert, of iedereen weet van een fantastisch idee. Ik ben graag hun megafoon. En met effect – let op

Lees verder
hemelhoog logo

Hemelhoog

Campagne, marketing en social media voor lancering nieuwe liedboek. Plus ontwerp van logo, flyer, boekomslag plus bouw website voor Hemelhoog.

Lees verder

Umoja

Voor Umoja Nederland ontwikkelden wij de branding, de boeken en de website. Umoja zocht een logo waarin de slogan net zoveel aandacht krijgt als de merknaam. De merknaam verbeeldt de centrale plek die de kerk in de buurt wil innemen. De kadrering van het geheel visualiseert de beweging van de kerk naar buiten.

Lees verder

Boerenbond

De campagne zet zuidelijke bewoners van Nederland in beweging om hun huis zo mooi mogelijk te versieren voor kerst. Op de site kunnen de deelnemers hun huis op de kaart zetten en voorzien van foto’s en zo meedingen aan de prijs door stemmen te verzamelen.

Lees verder
cultuurbron logo

Cultuurbron.nl

Voor Cultuurbron.nl kwam het verzoek binnen om een huisstijl, logo en website te ontwikkelen. We startten met het omschrijven van het werkveld en heb daarbij

Lees verder

Rene Voorberg

René Voorberg van De Beelddenkers maakt websites en webshops graag (nog) beter. René vindt het gaaf wanneer ondernemers zien dat hun investering in een webshop

Lees verder
Roald Schaap - oprichter

Roald Schaap

“Mooie dingen maken die nóg mooiere dingen in beweging zetten, daar mag je me altijd voor wakker maken” Met meer dan twintig jaar ervaring op

Lees verder

Diff Digital

Voor Diff Digital, een software development buro uit Belgie ontwikkelden we de branding, waar de ambigram het hoofdbestanddeel vormt.

Lees verder

Ook je missie waar maken?

Neem contact op