Jazz Lux

Jazz Lux is student Crossmedia aan het Grafisch Lyceum Utrecht. Als stagair houdt hij zich bezig met webdevelopment voor De Beelddenkers.

In zijn vrije tijd houdt hij zich bezig met kleding, bijvoorbeeld het verhaal achter een merk en de kwaliteit van het product. Jazz is zeker niet bang om in kleding te investeren.

Jazz is een relaxte stagair, maar zorgt wel dat de klus wordt geklaard!

De Beelddenkers en Kitemedia bundelen hun krachten om samen mooie projecten aan te pakken.

Kom net als Jazz Lux ons team versterken

Klant

Gerelateerd

Umoja

Voor Umoja Nederland ontwikkelden wij de branding, de boeken en de website. Umoja zocht een logo waarin de slogan net zoveel aandacht krijgt als de merknaam. De merknaam verbeeldt de centrale plek die de kerk in de buurt wil innemen. De kadrering van het geheel visualiseert de beweging van de kerk naar buiten.

Lees verder
ik ben onbetaalbaar

Ik ben onbetaalbaar

Exxpose heeft als doel om wereld achter prostitutie aan het licht te brengen. Voor ‘Ik ben onbetaalbaar’ ontwikkelden we een campagne waarmee ze hun 50.000

Lees verder
Winkles - weet waar je koopt

Winkles

1. why: Kleine winkeltjes verdwijnen uit de binnenstad, en grote ketens nemen Hoe krijg je de charme van de binnenstad terug en help je lokale winkeliers

Lees verder

Sam Kiers

I have helped multilateral, government, and non-profit organizations in Europe, The Gulf Region, and South East Asia communicate with clarity and grow their business. My

Lees verder
Blue Agile

Blue Agile

Voor Blue Agile ontwikkelden we de branding. De B en de A in elkaar verweven als monogram verbeelden de connectie tussen ontwikkelaars en product owners.

Lees verder
PaasChallenge

Escape game ‘Paas Challenge’

Ontdek samen met 1000 andere jongeren het geheim van de laatste dagen van Jezus op aarde. Speel een escape game als discipel van Jezus:

Weet je te ontkomen aan het Romeinse arrestatieteam?

Een nacht lang speel je als groep het historische verhaal van Pasen.

Blijf je Jezus volgen of ga je mee met de religieuze fundamentalisten?

Ontdek als groep hoe Jezus met Pasen de wereld heeft verandert.

Zo stap je midden in het verhaal van Pasen .Wees niet toeschouwer, maar wees onderdeel! Welke keuzes maken jullie en Waarom? Deze spannende nacht zit je in het paasverhaal, maar daarna zit het paasverhaal ook in jou.

Lees verder
Roald Schaap - oprichter

Roald Schaap

“Mooie dingen maken die nóg mooiere dingen in beweging zetten, daar mag je me altijd voor wakker maken” Met meer dan twintig jaar ervaring op

Lees verder

Hoe werf je donateurs voor vluchtelingen?

In opdracht van Villa Vrede maakten we een campagne om donateurs te werven. Het doel was om millenials in Utrecht bewust te maken van de mogelijkheden die ze hebben om Villa Vrede open te houden en daarmee ongedocumenteerde vluchtelingen te helpen.

Lees verder

Maak het waar

Met opmerkelijke branding, websites & campagnes

Design

Websites

Campagnes

Bezoekadres

Ook je missie waar maken?

WE ZIJN ER OM PRECIES DAT TE DOEN

DE MISSIE IS HET BELANGRIJKSTE VAN JE ORGANISATIE. EN TOCH BEN JE 80% VAN DE TIJD BEZIG MT RANDZAKEN?

NEEM CONTACT OP MET ONS OM ERACHTER TE KOMEN HOE JE JE VERHAAL (WEER) SCHERP KRIJGT EN OPGEMERKT WORDT DOOR JE DOELGROEP.